Poster-Poster Pertandingan Tamu Gadang UMS 18 2016

    Author: Unknown Genre: »
    Rating

    Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nampaknya page ini semakin berhabuk seperti padang pasir. Sudah hampir setahun tidak menulis. Kerinduan untuk menulis kembali membuak-buak apabila melihat kawan-kawan tertanya-tanya `apa blog kau tu?` dan banyak persoalan lain. Page ini terabai dek kesibukkan dengan assignment, fieldwork, masa main-main, masa tidur etc. InsyaAllah saya akan mula menulis kembali.

    Berbalik kepada tajuk utama entry ini saya ingin memaparkan poster-poster pertandingan Tamu Gadang ke-18 UMS yang saya design sendiri. Penat juga la sebab saya masih beginner dalam bab-bab editting ni tapi untuk mengambil pengalaman dan meningkatkan bakat dalam bidang ini saya saya ambil cabaran ni.

    PERTANDINGAN BASIKAL BERHIAS

    BATTLE OF THE BANDS

    BUSKING

    DOTA 2

    HOT WHEELS

    INOVASI KITAR SEMULA

    PERTANDINGAN KOIR TERBUKA

    MODERN DANCE

    KOMPANG DAN NASYID

    PERTANDINGAN PAKAIAN BERAGAM

    PERTANDINGAN MEWARNA

    PES

    PERTANDINGAN POSTER

    SMART BODY CHAMPIONSHIP

    SNAKE AND LADDER

    SPELLING BEE

    PERTANDINGAN BERCERITA

    SUPER LAWAK SABAHAN

    TAMIYA

    TARIAN SENI KREATIF

    THE VOICE UMS

    UMS GOT TALENT

    ExPLORACE RACE

    Oleh itu jangan lupa datang ke Tamu Gadang UMS ke 18 bertempat di Padang Kawad UMS bersempena dengan hari konvokesyen UMS. Tarikh tamu gadang akan bermula dari 22 Novermber 2016 hingga 28 November dimana akan menampilkan banyak artis tanah air seperti Siti Nordiana, Aiman Tino, Kumpulan Khalifah dan banyak lagi.



    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright by Kamarul Arnizam