Budak Miliki Dada Magnet

    Author: Unknown Genre: »
    Rating


    Seorang budak lelaki di Brazil telah menghairankan doktor dengan memiliki dada yang seperti magnet. Tidak mengejutkan apabila Paolo David juga diberi nama samaran ‘Budak Magnet’.
    Paulo yang berusia11 tahun dikatakan telah mendapati kebolehan ganjil selepas bapanya meminta beliau untuk mengambil pisau dan garpu dan ianya tiba-tiba melekat pada dadanya.
    Sejak itu anak muda ini dan keluarganya telah mendapat banyak keseronokan menggunakan gunting, sudu, duit syiling, telefon bimbit dan juga kuali melekat pada badan ‘magnet’.

    Doktor mengatakan mereka bingung dengan sifat-sifat magnet seorang anak lelaki muda dan tidak tahu apa yang menyebabkannya walaupun mereka seronok melekat clipboards mereka kepadanya. Doktor tidak berfikir bahawa kesihatan budak sekolah itu berisiko.
    Ivan Stoiljkovic adalah budak biasa berusia enam tahun dari Croatia mempunyai bakat yang luar biasa: kebolehan untuk menarik objek logam dari termasuk peralatan makan, duit syiling dan kuali berat dengan badan. Dia boleh menggantungkan logam sehingga 25kg dari dadanya.







    Admin:Kamarul Arnizam

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright by Kamarul Arnizam