Lukisan 3D Terhebat yang Nampak Real

    Author: Unknown Genre: »
    Rating


     Keng Lye berkongsi pandangan beliau tentang seni beliau yang amat besar:

    Saya bermula siri pertama saya pada tahun 2012 di mana semua ilustrasi "flat" dan kedalaman dicipta menggunakan lapisan resin dan akrilik ke atas bahagian-bahagian yang berbeza ilustrasi. Tahun ini, saya bermula pada sotong itu dan ia adalah semata-mata satu eksperimen, saya hanya mahu melihat sama ada saya boleh menolak teknik ini ke tahap yang lebih tinggi. Selepas menggunakan cat akrilik lurus ke damar, saya masukkan elemen 3-D dalam hal ini, ia adalah kerikil kecil untuk ranchu dan sotong. Bagi penyu, saya menggunakan kulit telur untuk shell penyu dan cat akrilik untuk sentuhan terahir. Idea keseluruhan di sini ialah untuk memberi kesan lebih kerja seni 3D itu, anda boleh mempunyai pandangan yang lebih baik dari sudut mana-mana. Saya fikir masih terdapat banyak teknik-teknik lain untuk meneroka.sumber



















    Admin:Kamarul Arnizam


    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright by Kamarul Arnizam