Arnab Terbesar Di Dunia [Rekod Dunia]

    Author: Unknown Genre: »
    Rating


     Hari Easter tahun ini akan menjadi Easter yang sangat bermakna bagi seekor arnab setelah meraih kembali gelarannya sebagai arnab terbesar di dunia.

    Setelah empat tahun arnab bernama Ralph ini menyandang arnab terbesar di dunia. Ketika ini binatang itu berjaya merebut kembali gelarannya setelah sering melahap makanan bernilai 50 poundsterling setiap minggu.

    Arnab seberat 19,8 kilogram ini telah mengalahkan sangainnya arnab lain yang bernama Darius yang mempunyai berat 1.3 kilogram. Darius, sempat mengambil ijazah dari Ralph pada 2010 .

    "Ralph sekarang menjadi yang terberat, tetapi pekara buruknya adalah kerana badannya yang sangat berat menyebabkan bulunya jadi gugur dan bertebaran merata-rata," kata si pemilik Pauline Grant, seperti 

    Bentuk tubuh Ralph yang besar itu disebabkan oleh gen-nya. Seperti diketahui ibu Ralph Amy pernah tercatat di dalam buku Guinness Book of Records sebagai arnab terbesar di dunia dan bapanya, Roberto juga pernah menjadi arnab terbesar. Jadi tidak diragui lagi jika Ralph mempunyai peluang untuk menjadi arnab terbesar di dunia.
















    Admin:Kamarul Arnizam

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright by Kamarul Arnizam